Service Manager

Föreningen Sydkatten samarbetar i år med YH-utbildningen Service Manager. En grupp elever på utbildningen arbetar med planering, service och dekor inför vår utställning. Ni kommer träffa dem på utställningen där de bland annat kommer att vara värdar och värdinnor samt bemanna information och diverse andra aktiviteter.

Service Manager - for future tourism

Ledarskap och Projektledning när det är som bäst.
Service Manager är en yrkeshögskole utbildning för dig som vill jobba som ledare i turism och servicenäringen och som bara nöjer dig med det bästa inom detta. Utbildningen har en sysselsättningsgrad efter avslutad examen på 95% och utbildningen har ett gott renommé i näringslivet. 

Dagarna på utbildningen fylls med schemalagd tid mellan 09.00-16.00 där ledarskap och levande projekt har en röd tråd hela tiden.
En gång per termin får man chansen till att få använda sina nyfunna teoretiska kunskaper ute i arbetslivet genom att under sex till åtta veckor befinna sig på vad vi på utbildningen kallar för Management Trainee.

För första gången någonsin har ett samarbete mellan Sydkatten och Service Manager inletts.
Allt började under hösten 2011 där elever representerade från utbildningen tog kontakt med Sydkatten för att höra sig för om intresse fanns att tillsammans utforma ett skarpt projekt.
Sydkatten visade sig vara intresserade och resultatet kommer att visa sig under jubileums utställning som kommer äga rum mellan den 14 -15 april 2012.

Vi önskar dig välkommen och hoppas att just du blir en av de 3000 unika besökare som upplever detta fantastiska arrangemang.

/ Service Mangager-utbildningen

Denna hemsida är skapad i anySite